Jeg har tænkt mig at bygge en ny udendørs trappe til huset og vil støbe trappetrinene selv, jeg har tænkt mig toptrinnet 120x120 cm og de andre trin 120x80 cirka 40-50 udhæng. Jeg tænker en stålramme som holder op alle trappetrin og jeg overvejer at lægge varmekabler i trinene typ Multiflex 27. Jeg har lagt et billede op som inspiration. Jeg modtager gerne tips, da dette er helt nyt for mig, specielt hvad angår støbningen. //Jonas

• Udendørs trappe med moderne, brede betontrin fører op til et hus med glasdør. Trinene har indbyggede lyskilder og omgives af lavt buskads.
  • Synes
Glada-amatören
  • Laddar…
G gniden sagde:
Jeg har tænkt mig at bygge en ny udendørs trappe til huset og vil støbe trin selv, jeg har tænkt mig det øverste trin 120x120 cm og de andre trin 120x80 cirka 40-50 udspring. Jeg tænker en stålkonstruktion som holder alle trinene oppe og jeg overvejer at lægge varmeslanger i trinene, typen Multiflex 27. Jeg har lagt et billede op til inspiration. Jeg modtager gerne tips, da dette er helt nyt for mig, især når det gælder støbningen. //Jonas
Halløj der!
Så dette indlæg og blev meget inspireret!
Har du lyst til at dele, hvordan det gik?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.