Jeg lejer en lejlighed i en nyopført flerfamilieejendom. Bemærkede, at naboen på samme etage 0 (hvor to sutterrængelejligheder findes) har malet beton i sit loft. Blev undrende da jeg har et loft med hvide plader. Tog en plade ned, og derunder er der rå beton og metalbjælke. Ved nogen om det er almindeligt at bygge sådan i en bolig. Det lugter kraftigt i lejligheden, noget kemisk. Taknemmelig for overvejelser om dette.
 
  • Åbent loftpanel i lejlighed afslører rå beton og metalbjælke.
Det er et nedhængt loft. Meget almindeligt i kontorlokaler, men mig bekendt betydeligt mindre almindeligt i lejligheder.

Lugten bør ikke have noget med dit loft at gøre.
 
  • Synes
Chris Ma
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.