Jeg lejer en lejlighed i en nyopført flerfamilieejendom. Bemærkede, at naboen på samme etage 0 (hvor to sutterrængelejligheder findes) har malet beton i sit loft. Blev undrende da jeg har et loft med hvide plader. Tog en plade ned, og derunder er der rå beton og metalbjælke. Ved nogen om det er almindeligt at bygge sådan i en bolig. Det lugter kraftigt i lejligheden, noget kemisk. Taknemmelig for overvejelser om dette.