TIG & rustfrit er endda endnu mere behageligt. Jeg ville gerne have alt jern udvendigt lavet af sådant, trappetrin, tagstige osv. desværre koster det lidt vel meget :eek:

Her er billedet af bunden i vognen som lovet:

• Bunden af en vogn med rustikke, brune overflader og metalramme på siden, viser slid og anvendelse.
v-g v-g sagde:
TIG & rustfrit er stadig nu mere behageligt. Jeg ville ønske at have alt jern udvendigt sådan, trin, tagstige osv. desværre koster det lidt for meget :eek:

Her er billedet på bunden i vognen som lovet:

Gammel tråd men tester. Er det en kyllingekärra du har/havde? Har du i så fald byttet nitter? Ved du hvilken størrelse så fald. Tænker på læmmerne først og fremmest.

Slikmat maling fra Jotun, Quick Bengalack Grunning 099 Sort, til rustbeskyttelse af metal og hårdplast.
Hvad tror I om at male en slidt trailervognsflade med denne farve?

A affepaffe sagde:
[billede]
Hvad tror I om at male en slidt trailerbund med denne farve?
Den farve er beregnet til metal.

• Synes
affepaffe
  • Laddar…
Bliver nødt til at få savet til en ny lad. Undrer mig over, hvilke nitter man bruger, og hvordan man nitter. Har aldrig gjort det.

A affepaffe sagde:
Bliver at lade save til et nyt lad. Undrer hvad man har for nitter og hvordan man nitter. Har aldrig gjort det.
Rustfri Vangsbult

• Synes
affepaffe
  • Laddar…
Det er muligt at skrue det fast med forsænket pladeskrue.

• Synes
affepaffe
  • Laddar…
Ok, bore gamle nitter ud, men hvordan nitter man? Værktøj, type nitter? Har en nittetang, som jeg nittede en sneskærm med tidligere. Det her ser ud som dybere nitter?

Der behøves ret lange nitter, da pladen er tyk. Jeg ville have skruet med forsenket maskinskrue i stedet.

• Synes
affepaffe
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.