B Bodhgaya #1 Medlem · Uppsala · 37 indlæg 8 nov 2010 klokken 10:46 Bodhgaya Medlem Uppsala 37 indlæg 8 nov 2010 klokken 10:46 #1 Jeg skal udskifte fodlisterne i forbindelse med, at jeg sætter perlespont på gipsvæggene i stuen. Så vidt jeg kan se, er der ingen søm i listerne, så jeg antager, at de er limet. Kan de fjernes let uden at gipsvæggen går i stykker?
Jeg skal udskifte fodlisterne i forbindelse med, at jeg sætter perlespont på gipsvæggene i stuen. Så vidt jeg kan se, er der ingen søm i listerne, så jeg antager, at de er limet. Kan de fjernes let uden at gipsvæggen går i stykker?
Alfredo #2 Bedrevidende · Västernorrland · 38 886 indlæg 8 nov 2010 klokken 14:45 Alfredo Bedrevidende Västernorrland 38,886 indlæg 8 nov 2010 klokken 14:45 #2 Er nok svært at svare på uden at kunne prøve. Det er ikke sådan, at nogen har været dygtig og forsænket/spacklet/malet over skruerne/sømene?
Er nok svært at svare på uden at kunne prøve. Det er ikke sådan, at nogen har været dygtig og forsænket/spacklet/malet over skruerne/sømene?