Hej, hvordan gør man, når man skal bygge et sidevindue til? Altså fjerne det helt. Hvad skal man have mellem yderpanel & panelet på indersiden? Kan intet om sådan noget.
 
  • Dør koblet til et glaspanel med sidelys, plante på vindueskarm, sko på måtten, juleguirlander som dekoration.
  • En hvid hoveddør med halvcirkelformet vindue og sidofönster. Orange træpanel og udendørs lanterne i baggrunden.
K
Behøver starte med at sætte regler op, så dørkarmen har noget at fastgøre i, og så det bliver en lidt mere stabil væg bagved. Afhængigt af hvor du vil have det på indersiden, og også hvordan det ser ud under den eksisterende yderpanel, ville en generel beskrivelse være sådan her, indefra og ud:
Inderpanel
OSB-plade
Dampspærre
Isolering og regler
Vindpap
Lægter
Yderpanel
 
Senest redigeret:
  • Synes
Anonymiserad 168520 og 1 anden
  • Laddar…
Tilføj lidt regel med.
 
  • Synes
Anonymiserad 168520
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.