...det vil jeg ikke, så derfor tænkte jeg at tjekke, om nogen kan give mig et "go" for at begynde at save.
Vil altså have mere bevægelsesfrihed på loftet, når jeg skal trække FTX

Grønt: en form for bjælke, går ikke hele vejen, så føles unødvendig?
Rødt: en "pind" op til spæret kan næppe hjælpe noget (så burde der være en til hver spær)?
Blåt: Råspont som nogen ikke gad fjerne, da huset blev bygget, var vel lettere at placere den hele vejen?

dvwjgwdfediayu

ptjfafnfbjbjzz

Den grønne bjælke er nok det eneste, du ikke kan fjerne. Du har formentlig tagkvist, der er understøttet med disse. Det er nødvendigt, når man har skåret en spær. Råsponten har man bare ladet sidde, og pinden i rød er nok ikke noget at bekymre sig om.

Et nyt bærende spørgsmål.
bjjppncelcstiv
Kan man typ sætte en horisontal regel nedenfor (havde tænkt mig at gøre ventilen større og mere centreret) Det er altså indersiden på et træhus med teglfacade som I ser.

Er i gang med at fjerne muldjord og en cirka 20 cm høj cementet stenvæg for at lave en parkeringsplads på grunden. Det ser dog ud til, at der under denne er ekstra meget cement (mere end man kunne forvente for at holde muren på plads).

Kan dette have nogen forbindelse til søjlen, der bærer en altan (som ikke kan ses på billedet), eller er det bare sådan, at man lavede gode fundamenter, selv til lave mure, tidligere? Det føles som om, at fundamentet lige under søjlen skulle være nok (det ser ud til at være støbt først).
uwkmknzqjxaze
ksieodyaktqann
zvvfqetfxdgyu

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.