3,008 læst ·
3 svar
3k læst
3 svar
Fintmasket rustfrit stålnet til beskyttelse mod insekter og sne.
Behøver finde finmasket net i rustfrit stål, som skal stoppe indtrængende sne og insekter ved tagfod på pladetag med TRP45-profil og 5 graders hældning. (Det skal tætne åbningerne, der bliver i selve pladeprofilen) Behøver 0.15 x 40 meter. Det må IKKE være aluminium, da aluminium reagerer med pladetaget og forårsager rust på dette. Ligeledes går plastik bort, da det ikke holder i længden. (Vil ikke sætte tætningsbånd, da vi så kvæler ventilationen af taget for meget)
Spørgsmålet er:
1. Hvor finmasket skal det være for at stoppe indtrængende sne og regn?
2. Hvor køber jeg det? (Har set at alternativer findes på VidaXL men har virkelig dårlig erfaring med dem)
Spørgsmålet er:
1. Hvor finmasket skal det være for at stoppe indtrængende sne og regn?
2. Hvor køber jeg det? (Har set at alternativer findes på VidaXL men har virkelig dårlig erfaring med dem)
Hej, hvordan gik det? Faldt valget på VidaXL eller noget andet?kmartinb sagde:
Jeg fandt dette nu, da jeg leder efter noget tilsvarende for at slippe til ventiler på loftet og luftspalte ved tagudskiftning. For at holde insekter og fugle væk.
https://www.amazon.se/LRQY-gnagarsä...59646954730&psc=1&language=sv_SE&gad_source=1
Senest redigeret:
Medlem
· Blekinge
· 11 701 indlæg
I Australien og USA og sikkert andre steder bruges rustfri net mod termitter. Tjek termimesh og termistop.
Fra et tidligere projekt har jeg en rulle (ca. 30 cm bred) liggende. PM ved interesse.
Fra et tidligere projekt har jeg en rulle (ca. 30 cm bred) liggende. PM ved interesse.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Regla upp kring inbyggnadsbadkar? Plåtregel? Alu? Rostfritt?
Badrum -
Utmaning med nytt kök med bänkskiva i rostfritt stål (16mm)...
Kök -
Insatsgängor för trä, mässing eller rostfritt
Möbelsnickeri -
Stänkskydd (rostfritt + glas?)
Kök -
Söker finmaskigt stålnät liknande bilden.
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide