Ja, hvad er den bedste måde at finde ud af, hvor tagspærene sidder?
Og hvad jeg ved, skal de sidde med 40 cm mellemrum, men en tjomme jeg talte med sagde, at spærene i de her huse er virkelig tynde og sidder med omkring 5 cm mellemrum. Er det en eksisterende løsning, eller snakkede han bare &#(/%¤?
Og hvad jeg ved, skal de sidde med 40 cm mellemrum, men en tjomme jeg talte med sagde, at spærene i de her huse er virkelig tynde og sidder med omkring 5 cm mellemrum. Er det en eksisterende løsning, eller snakkede han bare &#(/%¤?
400 er det dyrt?
Ellers kan man banke mod loftet og flytte hånden... Du mærker en vis forskel i lyden på de steder, hvor reglen findes. Det er ofte nok at finde en. Øvrige plejer at ligge med 600 eller 400 mm imellem.
Ellers kan man banke mod loftet og flytte hånden... Du mærker en vis forskel i lyden på de steder, hvor reglen findes. Det er ofte nok at finde en. Øvrige plejer at ligge med 600 eller 400 mm imellem.
Det afhænger af, hvad det er for et hus. Da jeg skulle skifte tag, måtte jeg smukt måle mig frem på indersiden, fordi der var forskellige afstande mellem hver tagregel. Liiiiite irriterende. :xkamilenski sagde:
"617 - 532 - 481 - 702 osv osv"
Test med en lille stærk magnet. Når den hæfter på skruen, burde reglen være der.
Et tip er at købe screwfinder, kraftig magnet.
http://screwfinder.ebutiken.nu/screwfinder-c-58.html
Distribueres af Grabber (om jeg ikke husker forkert). Har set dem i flere byggemarkeder.
Et tip er at købe screwfinder, kraftig magnet.
http://screwfinder.ebutiken.nu/screwfinder-c-58.html
Distribueres af Grabber (om jeg ikke husker forkert). Har set dem i flere byggemarkeder.
Har selv en endnu billigere manick som jeg er tilfreds med. Jeg tror ikke man kan regne med 100% sikkerhed. Men lidt info giver den.pfb sagde:
Lige hvordan DEN fungerer ved jeg ikke. Havde den været helt værdiløs, havde man ikke solgt disse.
Jeg har købt en anden model for ca. 330, og den fungerer da. Elsøgefunktionen er upålidelig, men regler finder den.kamilenski sagde:
Klik her for at svare