richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 indlæg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6,615 indlæg
Tjek denne konto ud : https://instagram.com/carpentry_bymar?igshid=j00j9paxe87z
Hvis man antager, at du har en malet liste, så sav den, som om du skulle geringsskære den, slib/sav/skær/fil derefter den del af snittet væk, som er/skulle have været umalet, så det bliver parallelt med den møtende liste
Hvis man antager, at du har en malet liste, så sav den, som om du skulle geringsskære den, slib/sav/skær/fil derefter den del af snittet væk, som er/skulle have været umalet, så det bliver parallelt med den møtende liste
Senest redigeret:
Alle lister kan ikke forarbejdes på den enkle måde, da materialet ligesom ikke rækker til... en solid hulkel som fylder helt ind i hjørnet burde gå, men de er jo oftest tynde i virkeligheden... Så...
Hulkel har jeg måttet opgive og skåret som vanligt...
Hulkel har jeg måttet opgive og skåret som vanligt...
Hej,
Ville bare sige tak for tråden, brugte dette også i et af de få rum, hvor jeg ikke rev loftet ned, så alt var ... ikke lige.
Efter at have fået skæret var det lettere end at skære hulkeliste på et ujævnt loft.
Tak for tråden
Ville bare sige tak for tråden, brugte dette også i et af de få rum, hvor jeg ikke rev loftet ned, så alt var ... ikke lige.
Efter at have fået skæret var det lettere end at skære hulkeliste på et ujævnt loft.
Tak for tråden
Klik her for at svare