6,979 læst ·
38 svar
7k læst
38 svar
Fejl på vores trappe?
Et ikke alt for vildt gæt er, at de har indset fejlen og forsøger at få det til at se så godt ud som muligt for at undgå en diskussion om, at de har kludret, og at I kræver, at de skal fikse en trappe, der er tilpasset jeres plantegning, og som I burde have haft fra starten.hanli755 sagde:
Jeg siger bare, at man nok ikke kan bebrejde tømrerne for at montere den trappe, der er på tegningen, hvis man selv har godkendt tegningerne...er der en sprække i tegningen, burde den kunne ses. Men det er stadig MH, der har lavet fejlen fra starten ved at tegne forkert, så TS burde stadig kunne gå skadesløs, selvom de har godkendt tegningen, hvis ikke fejlen var let at se.mr_bygg sagde:
Edit: Som du også skrev, burde tømrerne have reageret. Mine tømrere spurgte om alt, selv hvis det stod på tegningen, f.eks. placering af garderober...hvilken retning gulvet skulle ligge i osv...
Efter nogle telefonsamtaler frem og tilbage mellem os, sælgeren, byggeleder og Myresjöhus centralt, så har det løst sig fint. Vi får en ny trappe og får denne gang godkende tegningen, inden trappen bestilles.
Desværre når vi ikke at få trappen, inden vi flytter ind (på lørdag), men det er et mindre problem. Lige nu føles det bare så rart, at vi får en ny trappe og slipper for at irritere os over den forkerte trappe i al evighed.
Tak for alle synspunkter!
Obs. Vi har aldrig nogensinde bebrejdet tømrerne, de har gjort et kanonjob med vores hus. Vi er helt tilfredse.
Desværre når vi ikke at få trappen, inden vi flytter ind (på lørdag), men det er et mindre problem. Lige nu føles det bare så rart, at vi får en ny trappe og slipper for at irritere os over den forkerte trappe i al evighed.
Tak for alle synspunkter!
Obs. Vi har aldrig nogensinde bebrejdet tømrerne, de har gjort et kanonjob med vores hus. Vi er helt tilfredse.
Rapporter i denne tråd, når I har fået trappen, og vis billederne, for ellers kan nogen anden blive ramt og ikke få rettet fejlen.
Jeg kan sige, at trappen ser mærkelig ud i det andet sving...det kan ikke være rigtigt, for i ganglinjen må det ikke se sådan ud, så gør leverandøren opmærksom på det, så I får en rigtig trappe!
Rækværkerne skal have identisk hældning med trappen, ellers bliver det helt skørt.
Jeg kan sige, at trappen ser mærkelig ud i det andet sving...det kan ikke være rigtigt, for i ganglinjen må det ikke se sådan ud, så gør leverandøren opmærksom på det, så I får en rigtig trappe!
Rækværkerne skal have identisk hældning med trappen, ellers bliver det helt skørt.
ach ja, det er de dobbelte pinde som er galt? ....JOW sagde:
Håndlisten var jo fastgjort på dem, så det så ud som om de var nødvendige
gaia
Senest redigeret af en moderator:
Klik her for at svare