Hej!
Jeg har tænkt mig at bruge stålregler, når jeg opsætter et antal nye indervægge. Bør man sætte træregler i døråbninger for at fastgøre dørkarme i? Eller går det fint at fastgøre dørkarmene i stålreglerne? Jeg er bange for, at det bliver ustabile fastgørelser.
Mvh
Martin
Jeg har tænkt mig at bruge stålregler, når jeg opsætter et antal nye indervægge. Bør man sætte træregler i døråbninger for at fastgøre dørkarme i? Eller går det fint at fastgøre dørkarmene i stålreglerne? Jeg er bange for, at det bliver ustabile fastgørelser.
Mvh
Martin
Jeg har for mig, at jeg har læst noget på danogips/gyproc eller norgips side om hvordan man gør.
Vi fastgjorde 45/70-træ i stålreglen, som karmen skal skrues i. Håber det virker den dag, vi sætter en karm i hullet.
Vi fastgjorde 45/70-træ i stålreglen, som karmen skal skrues i. Håber det virker den dag, vi sætter en karm i hullet.
Klik her for at svare
