Hej!

Vi er nyligt flyttet ind i vores hus og opdager ting efterhånden!

Vi forsøgte at bore for at fastgøre vores tv i kælderen og bemærker, at betonen føles meget porøs, så formoder at det er letbeton.

Hvordan gør vi for at fastgøre tv'et sikkert?

Så taknemmelig for hjælp!
 
  • Billede af en væg med porøse huller, formodentlig lavet i letbeton, angiveligt forsøg på at montere en tv-holder.
P
Disse lättbetongsplugg sidder godt..
 
  • Lättbetonplug af mærket ESSVE, 10x55mm, grå farve, anvendes til fastgørelse i letbeton.
Fyld hullerne med ankermasse. Tryk afsavede stykker gevindstang eller lignende i, og lad det hærde. Fastgør derefter TV-ophænget med møtrikker.
 
ah tusind tak for hurtige og gode svar! Tænker at vi går med ankermasse og gevindstang, føles sikrest i og med at TV jo vejer en del. Og gode tips med dyblerne også, meget anvendeligt tænker jeg når vi skal sætte en lille hylde op og så med :)

Igen tak!
 
  • Synes
ricebridge
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.