Hej!

Jeg skifter tråd fra den jeg startede tidligere om PL600. Det fungerede slet ikke med PL600 kan jeg fortælle.

Jeg skal altså fastgøre en hjørneliste i træ mod en dørkarm indefra en vaskerum. De overflader man skal fastgøre til, udover træ, vil bestå af flise (den ene side) og gipsmørtel (den anden side). Efter min opfattelse et sugende materiale og et ikke-sugende :)

Prøvede med PL600 i dag og efter 2 timer i pres med 5 styk klemmer var det bare at pille listen af med fingrene. Det var ret nemt at skrabe det overskydende lim af fra flisen og listen, så jeg er tilbage på start kan man sige.

Hvilket lim skal jeg bruge for at træ skal fæstne mod flise? PL400? Jeg har en masse quickgrip klemmer, så at holde det i pres er intet problem. Taknemmelig for tips.

Svarer selv :). Fik et tip af en ven, som er håndværker, og han anbefalede Sikabond 500. Har sat en liste med det og tvunget den fast med 5 tvinger. Nu lader jeg tvingerne sidde 1 døgn, og så må jeg håbe på det bedste. Kan vende tilbage med, hvordan det gik.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.