Har et rackskab til vægmontering, som jeg har tænkt mig at hænge op på min mellemvæg i kælderen (bærende), denne er betonhulsten og skabet er 60x60x80 med en vægt på 60 kg.
Hvordan fastgør man bedst skabet på væggen for at garantere holdbarheden? Originalt er der 4 skruehuller gennem skabet.
rawlplug + lange skruer?
Gevindstang gennem hele væggen?
Letbetonskruer 12 cm?
Essve Facadepløk fæstede jeg min bærende bjælke i betonhulsten for min terrasse med. Den sidder som klippen indtil videre, så det fungerer sikkert for et skab. Dog ret dyre
Ankermasse med tilhørende netpløgg og gevindstang brugte jeg. Strammede med skive og møtrik bagefter.
Et 18U Toten, hvor man kan svinge hele skabet ud for at komme til bagfra.
Ankermasse med tilhørende netplug og gevindstang brugte jeg. Strammede fast med skive og møtrik bagefter.
Et 18U Toten hvor man kan svinge hele skabet ud for at komme til bagfra.
Ja, jeg tror på det.
Fylder du ordentligt med kemankare så den virkelig kryber ind i murblokkenes "huller" så kommer den installation ikke til at røre sig.
Ja, jag tror på det.
Fyller du ordentligt med kemankare så den verkligen kryper o in i murblockens "hål" så så kommer den installationen inte röra på sig.
Kører jo med perforhylsa så jeg antager at mængden bliver hvad den bliver når man har fyldt hylsan med massa? Går vel ikke fylde bedre end så?
Satte 4st M10, var ikke helt let at prøve at få til afstandene mellem stængerne, så det passer hulbilledet i skabet. Visse stænger er noget skæve, men tror at skabet skal gå på alligevel.
Fik tage op et hul lidt ekstra for at det skulle passe.
Irriterende når det var såååå tæt på, at hulbilledet blev perfekt. Nå, men det sidder i det mindste oppe.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.