Antag to scenarier.
1 at du ikke støder på hulrum, og så er det som normalt med fastgørelse i henhold til hvad du nu ønsker i form af plugs, ekspansionsbeslag eller en slags kemisk produkt
2 at du støder på elendige hulrum, og det løses enten ved ikke at bore så meget mere op men bruge ankerlim (lidt satsning, men man opdager ofte, om man kun har ramt lidt hul eller mere...) eller bore større huller til bøsning i henhold til tidligere indlæg
Hvis du har tingene hjemme til begge, skulle det ikke være noget problem.