Hej.
Har bemærket et stort hul i en asfaltplade, som sidder mellem indervæggens reglar og ydervæg.
Udfordringen bliver at lappe hullet på en eller anden måde.
Det er ikke muligt at skifte asfaltpladen ud, så jeg har brug for at dække hullet på en eller anden måde.
Er det muligt at fastgøre/limme vindbeskyttelsesfolie direkte på pladen?

Taknemmelig for idéer...

/Frippe

• Gennembrudt asfaltplade mellem vægstolper, viser et stort hul og beskadigelse i midten af pladen. Ønsket er at dække hullet.
Rækker det ikke med lidt tape f.eks. sølvtape eller lignende lidt bredere.
Har altid sølvtape, gorilla, presenningstape og pakketape hjemme det løser de fleste hurtigfixende.

jeg tror ikke tape hæfter så godt på asfaboard, et stykke asfaboard eller oliehærdet masonit som passer mellem de liggende lægter og går ind bag de stående regler og så kile fast pladen mod reglerne

Rickard.
F Frippego sagde:
Tape...
Måske kan det være noget.
Aldersbestandig tætningstape?
[link]

/F
Prøv og føl om det virker til at være tilstrækkeligt.

Skal man tape “rigtigt” bør man bruge primer for at binde overfladen, men det er ikke noget man køber for dette. Min første idé er at pensle på trælime for at opnå det samme, men det er sikkert overkill.

God idé med primer.
Skal se, hvad jeg har.
Alternativet kan måske være at male rundt om hullet for at binde overfladelaget på materialet... og derefter tape...
:)

/F

Sæt et stykke tape og prøv først, hvordan det sidder, inden du gør diverse andet;)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.