Det nemmeste er vel at løfte en plade på hver side og køre jordskrue eller spyd? Det bliver tilstrækkeligt stabilt, medmindre huset er en saloon, og alle cowboys skal kunne binde deres heste ved porten.
Det enkleste er vel at løfte en plade på hver side og sætte jordskrue eller spyd? Det bliver tilstrækkeligt stabilt, medmindre huset er en saloon, og alle cowboys skal kunne binde deres heste ved lågen
Jordskrue lyder som en god idé. Så undgår man både at bore eller grave og støbe. Og så gør det ikke noget, at der er lidt hældning.
Markskruv lyder som en god idé. Så slipper man både at bore eller grave og støbe. Og så gør det ikke noget heller, at der er lidt hældning.
Men markskruv er ikke noget, man sætter selv vel?
Markskruv kan købes på Jula for en hundrede kroner stk., om man kan skrue dem i selv afhænger helt af hvordan jordforholdene er.
Jeg satte 4 stk. i vores græsplæne for en klatrestativ, vi havde ca. 20 cm jord og så er det mest sprængsten.
Jeg købte et 30 mm bor 900 mm langt og forborrede og sprængte sten med, ikke sjovt men jeg fik dem ned til sidst og de sidder meget stabilt.