Håber jeg fandt den rigtige afdeling at lægge dette i.
Jeg har et barbord, som jeg vil fastgøre til væggen. Der hvor det skal fastgøres, er det en væg med "blød" spånplade. Jeg har prøvet at fastgøre med ekspansionsplug og skrue samt vinkelbeslag, hvor jeg har 4 skruer/beslag ind i væggen. Det sidder, men jeg er ikke helt tilfreds med stabiliteten.
Er der en bedre måde at gøre det på?
# bror
Jeg har et barbord, som jeg vil fastgøre til væggen. Der hvor det skal fastgøres, er det en væg med "blød" spånplade. Jeg har prøvet at fastgøre med ekspansionsplug og skrue samt vinkelbeslag, hvor jeg har 4 skruer/beslag ind i væggen. Det sidder, men jeg er ikke helt tilfreds med stabiliteten.
Er der en bedre måde at gøre det på?
# bror
Er den så blød, at du uden problemer kan trykke en knappenål ind, er det sikkert trætex. Men så burde der være noget stødigere bagved, som en slags planke at fastgøre i.
Det er i så fald, hvis jeg leder efter en regel. Jeg gravede i en anden væg for at sætte flere dåser til dæmpere, og der var det først en plade med blødt spån, som var lys, og så indeni var det lignende, men tykkere og mørkere...snuttjulle sagde:
# bror
Klik her for at svare