Cheesen
N NathalieH sagde:
Hvis vi køber tilstrækkeligt lange skruer. Plugger i væggen, skrue i der og skiver på indersiden af garderoben, der holder skruen fast - kan det være en mulighed?
Nej, du får ikke fast skruen i garderobestammen.

Det kan gå med en M4 gevindstang, som du bolter i stommen og fæster i en gipsmolly

Cheesen Cheesen sagde:
Kan du tage et lidt mere overordnet billede og lægge det op, så får du måske et bedre forslag.

• Indgang med sort dør med rundt vindue, står sammen med en hvid reolramme og et bræt op ad væggen. Trægulv og fliser ses.
Cheesen
Är hela elementet bakom garderoben?

Cheesen Cheesen sagde:
Er hele elementet bagved garderoben?

• Radiator placeret i smalt mellemrum mellem væg og møbel.
Cheesen
Ja det kommer jo ikke til at blive pænt eller praktisk, men jeg ville have kløvet til en dækside og monteret den i væggen på venstre side med vinkler. Derefter ville jeg have fastgjort garderoben til dæksiden med skruer indefra garderoben.
Ville sandsynligvis have gjort det samme på den anden side.
Så når man har brug for at lufte radiatoren, må man blot fjerne garderoben derfra, hvis man ikke ønsker at lave hul i bagstykket.

Du kan ikke udskære garderoben, så du har radiatoren inden i? det havde nok været den pæneste løsning.

• Synes
DiscoDuck og 1 anden
  • Laddar…
Hvis det er muligt at slukke for elementet, kunne man måske helt drastisk sav lidt i garderoben, så den kan komme klods op ad væggen. Sådan ville jeg nok have gjort faktisk.

• Synes
DiscoDuck
  • Laddar…
N NathalieH sagde:
Nej, der er intet som garderoben læner sig mod overhovedet. Vi vil gerne undgå garderoben tæt på vinduet for at i det mindste få lidt lysindfald.

Forklar gerne mere, hvordan du tænker med brættet
Fremgår ikke rigtigt af din beskrivelse, at der er et vindue bag garderoben...
Fotos fra siden ville have hjulpet.
Brættet skulle være som forlængelse af en møbelvinkel/vinkeljern. Svært at finde tilstrækkeligt lange møbelvinkler.
Ellers kan I skrue en (hvidmalet) plade på "taget" af garderoben, som er lidt bredere end garderoben, så pladen går hele vejen ind til væggen. Og så et par møbelvinkler eller en liste oven på pladen, der skrues i både pladen og væggen.
Så får I desuden lidt opbevaringsplads oven på gradaroben...
Vil I gøre det rigtig flot, så fikser I en smal "hvidmalet" blindfront, der dækker mellemrummet mellem garderobe og væg.

A andersgrebin sagde:
Om det går at slukke for elementet måske man helt drastisk kan save lidt i garderoben så den går klods mod væggen. Sådan havde jeg nok gjort faktisk.
Og med elementet i garderoben kan det jo også blive et tørreskab for våde/fugtige tøj;)

• Synes
Cheesen
  • Laddar…
C
A AndersS sagde:
Og med elementet i garderoben kan det jo også blive et tørreskab for våde/fugtige klæder;)
Yep, meget praktisk. Vi har element i alle vores garderober i stueetagen.

A andersgrebin sagde:
Om det går att stänga af elementet kanske man helt drastiskt kan save lidt i garderoben så att den går kloss mod væggen. Så havde nok jeg gjort faktisk.
Det var tanken fra begyndelsen. Men med en garderobe på 35 cm dyb og element 10 cm bliver det ikke så meget opbevaring tilbage.

Vi gav op dette og placerede garderoben i rummet ved siden af :crysmile: Får blive en hederlig hattehyldeversion og en stående lav kommode på gulvet som ikke kræver forankring.

Tak for alle tips i tråden!!

• Synes
DiscoDuck og 1 anden
  • Laddar…
Antag at TS er nødt til at supplere hjemmet med et ekstra garderobeskab, og at der ikke er den mindste chance for at placere det et andet sted? Denne placering er jo ikke optimal, må man sige...

Men i så fald er jeg tilbøjelig til at være enig med ovenstående skribenter: sav ud i bagstykket og tryk skabet mod væggen (og skru det fast øverst, så det ikke kan falde). Forsøg da at bevare en ramme af bagstykkemasoniten rundt om hullet for bedst mulig stabilitet. Dvs. sav ikke hele pladen væk helt ind til sidestykkerne.

Tror I kan stoppe med at svare nu, eftersom TS har stillet garderoben i et andet rum.

• Synes
Blåhimmel
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.