Har ikke læst alle indlæg i denne tråd. Men har læst de aller nyeste, så bliv ikke irriteret på mig, hvis I allerede har prøvet dette
Har I prøvet at bruge flere spændebånd for at presse sengefjedrene sammen? Sav derefter en stor plade, typ OSB-plade, til og læg den på sengen, så kraften fordeles jævnt over sengen. Rund hjørnerne af, så væggene ikke skades.
Får ikke 120/200 sengen op ad trappen, stolpen som er i vejen er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er at save stolpen skråt for så at skrue skidtet sammen. Find en fin sav bare
Hvad synes I?
Havde samme problem med sønnens seng, kunne løses med et par solide spænderemme rundt om sengen (langs og klemte madrassen så den blev smallere/mindre tyk) så fik man den op.
Vi skruede sengestellet fra hinanden i stedet, da vi ikke kunne få vores 160s op på førstesalen. Jeg har ikke læst alle svarene, så det er muligt, at nogen allerede har foreslået det.
Jeg havde samme problem i det forrige hus, da datteren stædigt ville have en 120-seng. Vi pressede og kæmpede (og jeg er jvl stædig i den situation), men vi måtte give op og tage ud og returnere sengemarinaden og bytte til 2 stk. 80-senge i stedet. Det blev selvfølgelig bedre for hende til sidst alligevel. Trappen ligner desværre meget vores.
Får ikke 120/200 sengen op ad trappen, stolpen som er i vejen er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er at save stolpen skråt for så at skrue skidtet sammen. Find en fin sav bare.
Hvad synes I?
Stolpen nederst kan let skrues ud. Ligeledes overligger samt alle spjælene. Den anden stolpe er dog en del af trappen og kan ikke fjernes uden at tage hele trappen ned (hvilket visse er en bedre løsning end at save stolpen af).
Havde det måske hjulpet at fjerne overligger og spjæle fra den anden stolpe og opad? Det bør være enkelt.
Jeg købte en 120-seng i byggesæt fra en velkendt virksomhed til min ekstra bolig.
Når man skal flytte, skruer man den bare fra hinanden og bærer den væk, hvilket jeg har gjort én gang nu.
I øvrigt den bedste seng jeg har haft hidtil. Anbefales.
Hvorfor er det standard i Sverige at have en madras med indbygget træramme egentlig? Det er jo ekstremt meget nemmere og smartere at have den bløde del separat fra træ/hårde delen...
Hvorfor er det standard i Sverige at have en madras med indbygget træræmme egentlig? Det er jo ekstremt meget mere praktisk og smartere at have den bløde del separat fra træ/hård del...
Hvorfor er det standard i Sverige at have en madras med indbygget træramme egentlig? Det er jo ekstremt meget mere praktisk og smartere at have den bløde del separat fra træ/hårde del...
Præcis. Se min kommentar #56 med underdel med ribbbotten, pocketresårmadras og topmadras alt fra IKEA.
Stickan
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.