Som overskriften siger. Vi skal fastgøre aluminiumprofiler på en træterrasse, på hvilke et sektionsopdelt pooltag skal rulle. For at oversiden af skinnerne skal ligge jævnt med træterrassen, har vi fjernet terrassebrædderne, hvor skinnerne placeres. Skinnerne ligger altså på skruebjælke og fastgøres i disse. Vi skal også, oven på skruebjælke, bygge op 10 mm for at ramme den rette højde. Skruebjælke cc < 40 cm. Skinnerne har ing forborede huller.

Hvilken type skrue skal anvendes? (Lader spørgsmålet stå åbent, da jeg allerede har en opfattelse, men ønsker at bekræfte denne)

Jeg har også en opfattelse men venter på andres synspunkter. 😉

• Haha
7ender
  • Laddar…
K Kane sagde:
Jeg har også en opfattelse men venter på andres synspunkter. 😉
Så venter vi sammen😊

• Haha
Kane
  • Laddar…
Det afhænger vel af, hvordan skinnen ser ud, hvad der ruller, hvilket spil der er mellem hjul og der du skruer, og hvordan du vil have det til at se ud? Er der intet beskrevet i skinnens monteringsbeskrivelse?

Eller i det mindste et billede af skinnen og hvor skruen skal sidde?

Tomtom79 Tomtom79 sagde:
Det afhænger vel af, hvordan skinnen ser ud, hvad der ruller, hvilket spil der er mellem hjulene og der, hvor du skruer, og hvordan du vil have, at det skal se ud? Er der ikke noget beskrevet i skinnens monteringsbeskrivelse?

Eller i det mindste et billede af skinnen og hvor skruen skal sidde?
Absolut, alt dette er beskrevet og også leveret. Desværre går instruktionerne ud fra, at monteringen sker på betonunderlag.
Jeg vil montere på træ.

Lars-Göran Lindström Lars-Göran Lindström sagde:
Absolut findes alt dette beskrevet og endda leveret. Desværre går instruktionerne ud fra, at montering sker mod betonunderlag.
Jeg vil montere mod træ.
Fungerer ikke medfølgende skrue men uden pluggen du har fået med da? Eller er det for kort skrue så sigt på lignende længere?

Tomtom79 Tomtom79 sagde:
Fungerer ikke den medfølgende skrue men uden det plug du har fået med da? Eller er det for kort en skrue så sigte på lignende længere?
Ikke i trä. Det som er leveret er betonplug og tilhørende "skrue". (Næsten ikke nogen gang)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.