Som overskriften siger. Vi skal fastgøre aluminiumprofiler på en træterrasse, på hvilke et sektionsopdelt pooltag skal rulle. For at oversiden af skinnerne skal ligge jævnt med træterrassen, har vi fjernet terrassebrædderne, hvor skinnerne placeres. Skinnerne ligger altså på skruebjælke og fastgøres i disse. Vi skal også, oven på skruebjælke, bygge op 10 mm for at ramme den rette højde. Skruebjælke cc < 40 cm. Skinnerne har ing forborede huller.
Hvilken type skrue skal anvendes? (Lader spørgsmålet stå åbent, da jeg allerede har en opfattelse, men ønsker at bekræfte denne)
Hvilken type skrue skal anvendes? (Lader spørgsmålet stå åbent, da jeg allerede har en opfattelse, men ønsker at bekræfte denne)
Det afhænger vel af, hvordan skinnen ser ud, hvad der ruller, hvilket spil der er mellem hjul og der du skruer, og hvordan du vil have det til at se ud? Er der intet beskrevet i skinnens monteringsbeskrivelse?
Eller i det mindste et billede af skinnen og hvor skruen skal sidde?
Eller i det mindste et billede af skinnen og hvor skruen skal sidde?
Absolut, alt dette er beskrevet og også leveret. Desværre går instruktionerne ud fra, at monteringen sker på betonunderlag.Tomtom79 sagde:
Jeg vil montere på træ.
Fungerer ikke medfølgende skrue men uden pluggen du har fået med da? Eller er det for kort skrue så sigt på lignende længere?Lars-Göran Lindström sagde:
Klik her for at svare