Hej!
Jeg vil gerne have vaskemaskine og tørretumbler højere op (op til 0,5m), så de kommer i bedre arbejdshøjde. Plus at man kan have en kurv under maskinerne. Er der nogen, der har lavet noget lignende? Snedkereret selv? Færdigt system? Jeg har været inde på Elfa.com og kigget lidt, men har ikke rigtig fundet det, jeg søger efter endnu. Jeg har surfet lidt rundt for at prøve at få lidt inspiration, men det har været meget svært at finde billeder, hvor maskinerne sidder lidt højere oppe. Det kan jo ikke kun være os, der ikke vil være helt nede på gulvet og vaske?! ;)
 
El-Giganten har et "understel" for standard maskiner med en indbygget tråd-kurv som man kan trække ud. Koster 700kr hvis jeg husker korrekt...
 
kig på gør det selv's web, hvis du har konto. De har bygget nogle hævelsesløsninger gennem årene, desværre har jeg ikke sådan orden på bladene, at jeg finder det direkte.....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.