Renovatør
· Västra Götaland
· 1 117 indlæg
Jeg har et stykke vej til byggemarked og byggforhandlere og syntes det var praktisk at bestille en kranbil hjem med materialer nu til vinter, især da jeg havde en del jeg skulle bruge. Fik reglar, isolering, gips osv. Isoleringen var OK, men af reglarne var der 20-25%, der allerede var skæve. Enten blevet til bananer eller snoet sig som turning torso. Af cirka 40 gipsplader så 10 ud sådan her:
Er det sådan, når man bestiller byggematerialer hjem, dvs. at det er mest økonomisk at læsse plade for plade selv på byggemarkederne? Eller har jeg været uheldig/valgt en byggeforhandler, der bare har dunket skrald på?
Nu ved jeg knapt, om jeg tør bestille næste ladning med byggematerialer hjem, eller om jeg virkelig skal bruge flere dage med bil og trailer for at sikre mig en mindre fejlmargen...

Er det sådan, når man bestiller byggematerialer hjem, dvs. at det er mest økonomisk at læsse plade for plade selv på byggemarkederne? Eller har jeg været uheldig/valgt en byggeforhandler, der bare har dunket skrald på?
Nu ved jeg knapt, om jeg tør bestille næste ladning med byggematerialer hjem, eller om jeg virkelig skal bruge flere dage med bil og trailer for at sikre mig en mindre fejlmargen...

Det er bare at ringe og sige til dem at komme og hente det forkerte…sådan noget skal ikke accepteres. Men du kan jo starte venligt...og påpege at du vil bestille flere ting fremover og at du vælger en anden, hvis de ikke er mere omhyggelige i håndteringen.
Har bestilt hjem en del fra 3-4 forskellige steder...alt fra Byggmax til den lokale købmand...og hver eneste levering har været pænt pakket, afdækket med plast osv. uafhængigt af hvor jeg har købt tingene. og intet "skrald"...
Har bestilt hjem en del fra 3-4 forskellige steder...alt fra Byggmax til den lokale købmand...og hver eneste levering har været pænt pakket, afdækket med plast osv. uafhængigt af hvor jeg har købt tingene. og intet "skrald"...
Har selv bestilt fra Byggmax to eller om det er tre gange, og det har været fint indpakket alting hver gang.
Nul fejl på gips og spånplader samt også døre og lidt andet.
Selv isoleringen klarede sig fejlfrit.
Derimod vil jeg aldrig bestille regler flere gange på den måde, for det føltes som om de passede på at smide sådanne med, som folk allerede havde lagt til side.
Nul fejl på gips og spånplader samt også døre og lidt andet.
Selv isoleringen klarede sig fejlfrit.
Derimod vil jeg aldrig bestille regler flere gange på den måde, for det føltes som om de passede på at smide sådanne med, som folk allerede havde lagt til side.
Renovatør
· Västra Götaland
· 1 117 indlæg
Mmkay, tak for jeres svar! Virker unægtelig som om jeg havde uheld alternativt stødte på en lastare, der havde en dårlig dag.
Klik her for at svare