Hej!
Ja, som overskriften lyder, så tænker jeg på, hvad dette er for materiale?

Pladen er lysegrå i farven.
Jeg skal male et hus, som er fra 1916, men som er blevet renoveret over tid og har haft eternit i kælderen og andre steder (taget, tror jeg).
Hvis dette er eternit, så overvejer jeg, hvordan man skal tænke med udhænget; gælder samme procedure som for facaden? vaske/skrabbe løs tørret maling og grundmale med visir for til sidst at male på? (Dvs lad eterniten blive, hvor den er)