Hej!

Ja, som overskriften lyder, så tænker jeg på, hvad dette er for materiale?:) Pladen er lysegrå i farven.

Jeg skal male et hus, som er fra 1916, men som er blevet renoveret over tid og har haft eternit i kælderen og andre steder (taget, tror jeg).

Hvis dette er eternit, så overvejer jeg, hvordan man skal tænke med udhænget; gælder samme procedure som for facaden? vaske/skrabbe løs tørret maling og grundmale med visir for til sidst at male på? (Dvs lad eterniten blive, hvor den er)

• Underbeklædning af et tagudhæng med lysegrå paneler og rustpletter, muligvis bestående af eternitmateriale, set fra sideperspektiv.
  • Lysgrå plade med ru overflade, muligvis eternit, viser slitage og afskalning. Øvre del af pladen mod gul baggrund.
  • Loftudhæng i lys grå farve under et gulmalet hus, muligvis lavet af eternit, med tilhørende tagrende og udsigt over skov i baggrunden.
  • Billede af overhæng på et hus med misligholdt, afskallende gråt materiale, der kan være eternit, mod en træbeklædt baggrund.
Ser som masonit ikke som eternit

• Synes
hscn
  • Laddar…
Tak for svaret! Jeg skrabede og malede. Det sad godt fast synes jeg. Sådan blev resultatet.

• En nymalet husfacade i sollys, skarpt og hvidt, med et vindue og en lyseblå himmel som baggrund.
  • Synes
prichard
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.