Nogen, nogle eller mange som har erfaring med skjult montering af terrassebrædder skruer. Jeg har selv prøvet Hecos værktøj invissible og synes, at det bliver ret ok. Selve værktøjet gav jeg 599,00 kr for og fungerer både til 95 og 120 terrassebrædder. For 145 terrassebrædder skal der være forlænger. Har endnu kun skruet i omkring 3.000 skruer. Ulempen er, at jeg kun har fundet terrassebrædder skruer i 200 pakker. Hvad er jeres egne erfaringer med skjulte terrassebrædder skruer? Ved at esswe har en variant, og at der skal være mindst et andet mærke. Billede af en delvist færdig træterrasse foran en hvid dør. Flere værktøjer og kasser med skruer kan ses på terrassens gulv.

nikasp
Inet erfaring med det men synes det er pænere at undgå generalsamling (samle alle endeskørter på samme regel). Synes personligt, at blikket straks hæfter sig ved sådan nogle.

• Synes
Oskar Charpentier og 5 andre
  • Laddar…
En kollega brugte skjulte terrasse-skruer, da han monterede sit trægulv sidste år. I foråret måtte han komplettere med nye synlige skruer, da brædderne havde slået sig. Købt træet fra Byggmax.

• Synes
Mckie
  • Laddar…
nikasp nikasp sagde:
Inet erfarenhet af det, men synes det er pænere ikke at lave generalsamlinger (samle alle endesamlinger på samme regel). Synes personligt, at blikket straks fæstner sig på sådanne.
Enig med dig, men mangler generalsamlinger fæstner man i stedet blikket på terrassebolte, der ikke er skjult.

P Putte 9497 sagde:
Nogen, nogle eller mange som har erfaring fra skjult montage af terrasse skrue. Selv har jeg testet Hecos værktøj invissible og synes, at det bliver ret ok. Selve værktøjet gav jeg 599,00 kr for og fungerer både til 95 og 120 terrasse. For 145 terrasse skal det findes forlængere. Har endnu kun skruet ca. 3 000 skruer i. Ulempen er, at jeg kun har fundet terrasse skrue i 200 pakke. Hvad har I for egne erfaringer med skjult terrasse skrue? Ved, at esswe har en variant og at der mindst skal findes et til mærke.[billede]
Har kørt 25m2 terrasse med Camo og efter 1 vinter var der nogle steder jeg måtte komplementere, da jeg havde glemt at skrue dér.

Planlagde dog projektet, så der ikke blev nogle samlinger overhovedet og med skjult skrue er der ikke meget at fæste øjnene på... ;)

• Synes
Putte 9497
  • Laddar…
nikasp
P Putte 9497 sagde:
Håller med dig, men saknas generalskarvar fäster man istället blicken på trallskruv som inte er skjult
De har jo intet med hinanden at gøre. Det jeg mente er, at de fleste foretrækker ikke at samle samlingerne på en regel som på billedet, men i stedet køre løbende, så samlingerne havner lidt hist og her. Ingen kritik men blot en påpegning.
Jeg er nysgerrig og følger tråden i forbindelse med den gang, det bliver tid til at lægge om eller bygge en ny terrasse et eller andet sted.

A
P Putte 9497 sagde:
Holds med dig, men mangler generalsamlinger fæster man i stedet blikket på terrasse skruer som ikke er skjulte
Man kan jo undgå både generalsamling og synlige skruer.

Derimod foretrækker jeg snorslå og båndede terrasse skruer på grund af at det er forfærdelig kedeligt at skrue.

• Synes
ChristopherB og 1 anden
  • Laddar…
nikasp nikasp sagde:
De har jo intet med hinanden at gøre. Det jeg mente er, at de fleste foretrækker ikke at samle samlingerne på en regel som på billedet, men i stedet køre løbende, så samlingerne havner lidt hist og her. Ingen kritik, bare en påpegning.
Jeg er nysgerrig og følger tråden forud for den gang, det bliver tid til at lægge om eller snedkerere en ny terrasse et sted.
Kunne ikke finde et billede udover dette, og tænkte ikke på generalsamlingen, før du påpegede det. Godt fanget der.

• Synes
nikasp
  • Laddar…
A Emil_K sagde:
Man kan jo undgå både generalskarv og synlige skruer.

Derimod foretrækker jeg snor og båndet terrasse skrue på grund af at det er forbandet kedeligt at skrue
Er enig med dig i, at det er et pokkers skruende uanset om det er skjult eller ej

Spørgsmål om hvordan I, der har brugt skjult skruning, tackler det. Hvordan gør man længst inde mod husvæggen f.eks. der, hvor værktøjet ikke kan nå på den side mod væggen? Skruer man en almindelig lige oppefra der?

• Synes
k7i3m
  • Laddar…
Vi er også interesseret i at bygge terrasse med skjulte skruer.
Er der nogen, der har erfaringer efter at have haft det monteret en sæson eller to?

Med venlig hilsen,
Peter

P PoP Family sagde:
Også vi interesserede i at bygge terrasse med skjulte skruer.
Nogen der har erfaringer efter at have haft det monteret en sæson eller to?

Med venlig hilsen,
Peter
1,5 år siden jeg byggede med Cramo. Har fungeret godt.

• Synes
gs242 og 1 anden
  • Laddar…
R Robert-san01 sagde:
1,5 år siden jeg byggede med Cramo. Har fungeret godt.
Camo skulle det naturligvis være...

R Robert-san01 sagde:
Camo skulle det naturligtvis være...
Har du nogle billeder af, hvordan det ser ud sådan her efter et par år?

Alestrom Alestrom sagde:
Har du några billeder af, hvordan det ser ud nu efter et par år?
Trægulv i naturligt lys, viser jævn overflade og glat finish til byggeprojekt. Træterrasse ved hvid væg og dør, omgivet af byggeudstyr og fliser i et hjørne.

Det ses ikke så meget, og det er vel det, man ønsker. :)

• Synes
andreascarlsson og 4 andre
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.