Nogen, nogle eller mange som har erfaring med skjult montering af terrassebrædder skruer. Jeg har selv prøvet Hecos værktøj invissible og synes, at det bliver ret ok. Selve værktøjet gav jeg 599,00 kr for og fungerer både til 95 og 120 terrassebrædder. For 145 terrassebrædder skal der være forlænger. Har endnu kun skruet i omkring 3.000 skruer. Ulempen er, at jeg kun har fundet terrassebrædder skruer i 200 pakker. Hvad er jeres egne erfaringer med skjulte terrassebrædder skruer? Ved at esswe har en variant, og at der skal være mindst et andet mærke.
Inet erfaring med det men synes det er pænere at undgå generalsamling (samle alle endeskørter på samme regel). Synes personligt, at blikket straks hæfter sig ved sådan nogle.
En kollega brugte skjulte terrasse-skruer, da han monterede sit trægulv sidste år. I foråret måtte han komplettere med nye synlige skruer, da brædderne havde slået sig. Købt træet fra Byggmax.
Inet erfarenhet af det, men synes det er pænere ikke at lave generalsamlinger (samle alle endesamlinger på samme regel). Synes personligt, at blikket straks fæstner sig på sådanne.
Enig med dig, men mangler generalsamlinger fæstner man i stedet blikket på terrassebolte, der ikke er skjult.
Nogen, nogle eller mange som har erfaring fra skjult montage af terrasse skrue. Selv har jeg testet Hecos værktøj invissible og synes, at det bliver ret ok. Selve værktøjet gav jeg 599,00 kr for og fungerer både til 95 og 120 terrasse. For 145 terrasse skal det findes forlængere. Har endnu kun skruet ca. 3 000 skruer i. Ulempen er, at jeg kun har fundet terrasse skrue i 200 pakke. Hvad har I for egne erfaringer med skjult terrasse skrue? Ved, at esswe har en variant og at der mindst skal findes et til mærke.[billede]
Har kørt 25m2 terrasse med Camo og efter 1 vinter var der nogle steder jeg måtte komplementere, da jeg havde glemt at skrue dér.
Planlagde dog projektet, så der ikke blev nogle samlinger overhovedet og med skjult skrue er der ikke meget at fæste øjnene på...
Håller med dig, men saknas generalskarvar fäster man istället blicken på trallskruv som inte er skjult
De har jo intet med hinanden at gøre. Det jeg mente er, at de fleste foretrækker ikke at samle samlingerne på en regel som på billedet, men i stedet køre løbende, så samlingerne havner lidt hist og her. Ingen kritik men blot en påpegning.
Jeg er nysgerrig og følger tråden i forbindelse med den gang, det bliver tid til at lægge om eller bygge en ny terrasse et eller andet sted.
De har jo intet med hinanden at gøre. Det jeg mente er, at de fleste foretrækker ikke at samle samlingerne på en regel som på billedet, men i stedet køre løbende, så samlingerne havner lidt hist og her. Ingen kritik, bare en påpegning.
Jeg er nysgerrig og følger tråden forud for den gang, det bliver tid til at lægge om eller snedkerere en ny terrasse et sted.
Kunne ikke finde et billede udover dette, og tænkte ikke på generalsamlingen, før du påpegede det. Godt fanget der.
Spørgsmål om hvordan I, der har brugt skjult skruning, tackler det. Hvordan gør man længst inde mod husvæggen f.eks. der, hvor værktøjet ikke kan nå på den side mod væggen? Skruer man en almindelig lige oppefra der?