Jeg, som har en del livserfaring og også to huse, forstår faktisk ikke, hvorfor man køber visse varer på BM.

De overvåger priserne på Bauhaus kontinuerligt og forsøger at ligge på samme niveau. De er væsentligt billigere end f.eks. K-rauta og Beijers.

Men både kvaliteten og servicen suger jo Hä*tba*le.

Det er i visse tilfælde værd at hente en vare i butikken, men aldrig at jeg ville købe et gulv eller anden vare, som er afgørende for et godt resultat.

• Synes
Anonymiserad 170696
  • Laddar…
B Boende45 sagde:
Jeg som har en del livserfaring og også to huse forstår faktisk ikke, hvorfor man køber visse varer på BM.

De overvåger priserne på Bauhaus kontinuerligt og forsøger at ligge på niveau. De er væsentligt billigere end f.eks. K-rauta og Beijers.

Men både kvaliteten og servicen suger jo Hä*tba*le.

Det er i visse tilfælde værd at hente en vare i butik, men aldrig at jeg ville købe et gulv eller anden vare, som er afgørende for et godt resultat.
En del af forklaringen kan jo være, at ts handler hos Byggmax, fordi han er tilfreds med sin lokale butik, bor i områderne rundt Kalix og mangler alternativer...Bauhaus nordligste butik synes at ligge i Umeå f.eks.

• Synes
Roger Fundin
  • Laddar…
Nogle dage efter at jeg skrev dette indlæg, hørte Byggmax endelig af sig, men det eneste de skrev var, at de havde brug for flere billeder for at kunne tage sagen videre. Jeg havde allerede sendt et dusin fotos tidligere af, hvordan pallen med gulvet så ud ved modtagelsen, og billeder af skaderne på de enkelte brædder, jeg ønskede at reklamere. Da der var gået så længe siden jeg indgav reklamationen, havde jeg opgivet at få nogen erstatning og havde kørt de skadede brædder på lossepladsen. Jeg svarede bare kort, at hvis det ikke var nok med de billeder, jeg havde sendt tidligere, så kunne de lægge sagen ned. I går, fire måneder efter jeg indgav reklamationen, fik jeg besked om, at jeg får erstatning for de skadede brædder. Lidt trist at skulle vente i fire måneder på besked i en reklamationssag. Selvom jeg er tilfreds med gulvet, jeg købte, vil jeg være tøvende med at bestille noget mere fra ByggMax Webshop.

• Synes
Anonymiserad 170696 og 2 andre
  • Laddar…
F Frazze99 sagde:
Nogle dage efter at jeg skrev dette indlæg, hørte Byggmax endelig af sig, men det eneste de skrev var, at de havde brug for flere billeder for at kunne tage sagen videre. Jeg havde allerede sendt et dusin fotos tidligere af, hvordan pallen med gulvet så ud ved modtagelsen og billeder af skaderne på de enkelte planker jeg ville reklamere. Eftersom der var gået så lang tid, siden jeg lavede reklamationen, havde jeg givet op på nogen erstatning og kørt de beskadigede planker på lossepladsen. Jeg svarede bare kort, at hvis ikke det var nok med de billeder jeg havde sendt tidligere, så kunne de lægge sagen ned. I går, fire måneder efter jeg lavede reklamationen, fik jeg besked om, at jeg får erstatning for de beskadigede planker. Lidt trist at skulle vente i fire måneder på besked i en reklamationssag. På trods af at jeg er tilfreds med gulvet jeg købte, vil jeg være tvivlende over for at bestille noget mere fra ByggMax Webshop.
Jeg har oplevet lignende behandling fra butik og kundesupport. Har sagt det tidligere, men det tåler at gentages. Byggmax kundesupport er den værste jeg har oplevet "nogensinde"

F Frazze99 sagde:
Den 28 februari bestilte jeg ca. 25 m2 laminatgulv fra ByggMax webshop. Den 13 marts kom pakken til den lokale ByggMax butik i Kalix. Da jeg ankom til butikken for at hente gulvet, meddelte en butiksansat, at forsendelsen var transportskadet, men at de desværre ikke kunne lave en skadesanmeldelse; det skulle jeg selv gøre. Lidt mærkeligt synes jeg, da det i princippet var en intern transport inden for ByggMax. Da jeg havde lastet gulvet af, fotograferede jeg de skadede pakker og udfyldte en skadesrapport på ByggMax hjemmeside. En uge senere, den 25 marts, da jeg havde lagt gulvet og gennemgået alle plankerne, supplerede jeg skadesanmeldelsen med det præcise antal transportskadede planker og yderligere nogle planker, der havde fabrikationsfejl. Jeg vedlagde også billeder af alle plankerne.

Nu er der gået godt to måneder uden, at jeg har hørt noget fra ByggMax reklamationsafdeling. Er der nogen anden, der har dårlige erfaringer med ByggMax' måde at håndtere reklamationssager på? I øvrigt handler jeg en hel del i ByggMax butikken i Kalix, hvor personalet er flinke og hjælpsomme.
Hej, jeg har samme problem. Jeg har lagt et gulv, der er dårligt. Har oprettet en sag m.m. hos ByggMax. Ikke én eneste respons på to måneder. Mailede til direktøren, fik mail dagen efter, at sagen blev oprettet. Siden har jeg ikke hørt noget i 1 måned. Beklageligt. Jeg vil ikke fjerne det dårlige gulv, før de har givet et svar. Så vi har et knasende gulv hjemme. Har skrevet på klagesiden mindst 10 gange og spurgt, hvordan det går. Vi må bare fortsætte med at mase på.

• Synes
Anonymiserad 170696
  • Laddar…
F Frazze99 sagde:
Nogle dage efter at jeg skrev dette indlæg, hørte Byggmax endelig fra sig, men det eneste de skrev var, at de havde brug for flere billeder for at kunne tage sagen videre. Jeg havde allerede sendt et dusin fotos tidligere af, hvordan pallen med gulvet så ud ved modtagelsen og billeder af skaderne på de enkelte planker, jeg ville reklamere. Eftersom det var gået så lang tid siden jeg gjorde reklamationen, havde jeg opgivet at få nogen erstatning og havde kørt de beskadigede planker på lossepladsen. Jeg svarede bare kort, at hvis det ikke var nok med de billeder, jeg havde sendt tidligere, så kunne de lægge sagen ned. I går, fire måneder efter jeg havde lavet reklamationen, fik jeg besked om, at jeg får erstatning for de beskadigede planker. Det er lidt trist at skulle vente i fire måneder på besked i en reklamtionssag. Selvom jeg er tilfreds med gulvet, jeg købte, vil jeg være tvivlende over for at bestille noget mere fra ByggMax Webshop.
Tror det går helt galt for denne virksomhed, hvis de ikke ændrer deres reklamationssystem. Det er vel ikke ok, at man ikke kan reklamere i butikken. Købte en vandslange hos Byggmax, som sprang efter en dag. Kørte tilbage til butikken for at bytte varen, men nej, var tvungen at reklamere online. Jeg gad ikke gøre meget besvær for 159 kr. Har tidligere handlet meget hos Byggmax, men nu takker jeg for kaffen. Rigtigt dårligt.

Senest redigeret:
  • Synes
Anonymiserad 170696 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.