Det svar gav ingen løsning på TS problem, mere end information om at et indlæg ikke var at stole på.

BirgitS
D Daniel 109 sagde:
Det svaret gav ingen løsning på TS problem, mere end information om at et indlæg ikke var at stole på.
Præcis, du svarede ikke på TS spørgsmål, men hvis du ved, at mit svar er forkert, så ved du vel også, hvorfor det er forkert. Den information hjælper jo TS.

Så du anser ikke, at det er normalt, at hvis man fjerner et støttepunkt for en bjælke, så den f.eks. bliver dobbelt så lang, så skal bjælken være stærkere for at kunne klare den samme belastning?

• Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Der er så mange forkerte svar, at fuldstændige forklaringer hver gang bliver meget at skrive.

Den regel er der for at regle op en lille væg. Det behøves således ikke at skifte bjælke eller alt andet, du påstår skal gøres.

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
BirgitS
D Daniel 109 sagde:
Det er så mange forkerte svar, at fuldstændige forklaringer hver gang bliver meget at skrive.

Den reglen er der for at regle op en lille væg. Det behøves således ikke at skifte bjælke eller alt andet du påstår, at der skal laves.
Læste du ikke det jeg svarede på?
Tag og læs indlæg 57 og 58 igen.
Tips: Det handler ikke om reglen, men om den kraftige pæl.

• Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Undskyld. Jeg er så vant til, at folk mekanisk citerer hele indlæg, at jeg automatisk filtrerer dem fra, når jeg læser.

Ja, på det spørgsmål var det et fornuftigt svar.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
D Daniel 109 sagde:
Undskyld. Jeg er så vant til, at folk rutinemæssigt citerer hele indlæg, at jeg filtrerer dem automatisk væk, når jeg læser.

Ja, på det spørgsmål var det et fornuftigt svar.
Du ser heller ikke ud til at have læst indlæg 60.

N Nilssonskan sagde:
Alle dele, bjælke, søjle, lille væg, regel, har siddet sådan siden huset blev bygget (1985). Hvis vi nu tør fjerne reglen med dit og andres svar her, er dette noget, der kræver en byggetilladelse? Bonusspørgsmål: Vi vil helst gerne slippe af med søjlen også, hvad kræves for det?
At fjerne reglen kræver ingen byggetilladelse. Du kan også fjerne reglen, der sidder fast med søjlen. Nu har jeg ikke set nogen tegning af huset. Men med hensyn til bjælkens tykkelse må jeg desværre sige, at det nok er praktisk umuligt at fjerne søjlen. Den eneste måde ville være, som sagt, en kraftigere bjælke. Men desværre ville den blive for grov. Det ville først og fremmest blive skrækkeligt dyrt, men det ville absolut heller ikke se godt ud. Men hvis du har nogle tegninger af huset og lidt mål, kan der gives et mere definitivt svar.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.