Da vi har haft problemer med rotter og mus i huset, har vi undersøgt steder, hvor de muligvis kan komme ind. Efter at have fjernet en bjælke til garagen kan man tydeligt se, at der er åben isolering mellem bjælkelaget...
Også mellem "udskuddet" og ind i selve huset er der åben isolering, og det burde være nemt for dyr at komme ind. Nu er det åbent på den ene side, men alligevel.
Hvor meget bør man forsegle, og i så fald hvordan?
Boet her i tre år, og dette er ikke noget, der direkte ses, kan det være en skjult fejl?
Tak på forhånd
Også mellem "udskuddet" og ind i selve huset er der åben isolering, og det burde være nemt for dyr at komme ind. Nu er det åbent på den ene side, men alligevel.
Hvor meget bør man forsegle, og i så fald hvordan?
Boet her i tre år, og dette er ikke noget, der direkte ses, kan det være en skjult fejl?
Tak på forhånd
Bedrevidende
· östergötland
· 2 773 indlæg
Hvis du vil mus sikre på rigtigt, så er det perforeret plade som er alternativet
Klik her for at svare

