Da vi har haft problemer med rotter og mus i huset, har vi undersøgt steder, hvor de muligvis kan komme ind. Efter at have fjernet en bjælke til garagen kan man tydeligt se, at der er åben isolering mellem bjælkelaget...

Også mellem "udskuddet" og ind i selve huset er der åben isolering, og det burde være nemt for dyr at komme ind. Nu er det åbent på den ene side, men alligevel.

Hvor meget bør man forsegle, og i så fald hvordan?

Boet her i tre år, og dette er ikke noget, der direkte ses, kan det være en skjult fejl?

Tak på forhånd
 
  • Åben isolering i garagebjælkelag med synlig murværk og trækonstruktion, potentielt indgangssted for gnavere.
  • Åben isolering mellem mursten og bjælkelag i garagen. Synlige sprækker potentielt indgang for skadedyr.
Nej ikke dolt fel :crysmile:
 
  • Synes
guggen og 5 andre
  • Laddar…
Hvad mener du, at du skal kræve erstatning for? To brædder og lidt drev?
 
  • Synes
mikethebik og 3 andre
  • Laddar…
Hvis du vil mus sikre på rigtigt, så er det perforeret plade som er alternativet
 
  • Synes
guggen
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.