Hej, er det her en god skrue, hvis man skal skrue en husramme sammen på 45x170?
Er der nogen, der har erfaring med den, eller findes der bedre alternativer?
https://www.elwotools.se/maskintill...L3-aFcWj7vi5so8pQazC3ZclRV2T-D9caAskcEALw_wcB
Er der nogen, der har erfaring med den, eller findes der bedre alternativer?
https://www.elwotools.se/maskintill...L3-aFcWj7vi5so8pQazC3ZclRV2T-D9caAskcEALw_wcB
Ja så er det sikkert. Tænker om denne går lettere i og så får en bedre holdbarhed, så er jeg okay med at bruge lidt ekstra, i øjeblikke jeg kun vil gøre én gang og ikke kan ændre, hvis det er så lille en del af totalkostnaden. Men det er sikkert som at kaste perler for svin.F fribygg sagde:
Klik her for at svare