Hmm, lidt dårlig til at se forskel, men som professionel ser jeg et kondensvæv, der ikke er godkendt som dampspærre, denne du har skal monteres direkte under et ydertag, som kondensbeskyttelse.
Se om du ser nogen markering på plasten.
Se om du ser nogen markering på plasten.
Hej. Det er i vaskerummet fra 70'erne. Der fandtes også en bruser. Men den gør altså samme job som plast? Kan ikke se nogen fugt nogen steder, hvor jeg har skåret lidt op.
Tomture61
Selvbygger
· Född i Luleå
· 6 198 indlæg
Tomture61
Selvbygger
- Född i Luleå
- 6,198 indlæg
Synes det ser ud som gennemtrækningsbeskyttelse.Z zana kader sagde:
https://www.byggmax.se/kondensväv-bison-p6303013?gclid=EAIaIQobChMIp-D9-5Dm6wIVcSB7Ch3UmQaNEAQYAyABEgJLxfD_BwE
Regnes dog ikke som diffusionstæt.
Har dette i mit mellembjælkelag, 1,5 pl hus.
Kan det ikke være denne variant?
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
Tomture61
Selvbygger
· Född i Luleå
· 6 198 indlæg
Tomture61
Selvbygger
- Född i Luleå
- 6,198 indlæg
Klik her for at svare
