7,287 læst ·
25 svar
7k læst
25 svar
er det rimeligt med 142 arbejdstimer?
Hvad blev I enige om?
Udskiftning af lister eller at man skulle bruge de gamle lister?
Hvad har man gjort på væggene, fjernet tapet eller malet på tapet, og hvad blev I enige om.
Det kunne være en slags microlit, som man ser på væggen under malingen, men jeg synes, der mangler information for at kunne klage. Timerne, som du spurgte om, kan nok være rigtige, men kvaliteten af arbejdet skal jo vurderes ud fra, hvad du har bestilt.
Det ser lidt trist ud kan jeg nok give dig ret i, men så afhænger det som sagt af, hvad du har bestilt.
Udskiftning af lister eller at man skulle bruge de gamle lister?
Hvad har man gjort på væggene, fjernet tapet eller malet på tapet, og hvad blev I enige om.
Det kunne være en slags microlit, som man ser på væggen under malingen, men jeg synes, der mangler information for at kunne klage. Timerne, som du spurgte om, kan nok være rigtige, men kvaliteten af arbejdet skal jo vurderes ud fra, hvad du har bestilt.
Det ser lidt trist ud kan jeg nok give dig ret i, men så afhænger det som sagt af, hvad du har bestilt.
Spartlet og malet over tapet samt brugt fiberdug til vægge, listerne var nye, men de har sat nye op igen, da de var beskadiget efter at de havde hamret dem på plads. Jeg er enig i, at det er svært at sige antal timer. Tak for alle svar 
Men dette er vel ikke samme sted som dit første billede.
Her ser det ud som nye lister, der sidder dårligt monterede... virker som en blanding af gammelt og nyt.
Må man spørge om det er en "alt i allo" firma, der har lavet det hele, eller er det forskellige håndværkere til hver ting. Utroligt trist list montering. Men hvis listerne ikke skal males efter montering, bliver det næsten altid kedeligt, synes jeg.
Her ser det ud som nye lister, der sidder dårligt monterede... virker som en blanding af gammelt og nyt.
Må man spørge om det er en "alt i allo" firma, der har lavet det hele, eller er det forskellige håndværkere til hver ting. Utroligt trist list montering. Men hvis listerne ikke skal males efter montering, bliver det næsten altid kedeligt, synes jeg.
Jeg synes det lyder ret rimeligt. Det kunne måske have været gjort hurtigere, men for alt det arbejde du har fået udført, så føles en arbejdsomkostning på 34' vel ikke urimelig, eller?
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Hvad jeg mente (sjovt er måske et forkert ord) er, at det ser ud som om dørkarmen stopper 3-4 mm over gulvoverfladen. Og så er gulvsokkelen sat sådan, at den skal komme på niveau med karmen.Barnrikehuset sagde:
Jeg gætter på, at det oprindelige gulv var lidt tykkere end det nylagte.
Klik her for at svare