Er der nogen, der ved, hvad dette beslag hedder?
Bruges til at fastgøre lamper i loft/væg.

Tak på forhånd!

• En metalbeslag med huller og vinkler, muligvis brugt til at fastgøre lamper i loft eller væg, ligger på et trægulv.
Det er nok svært at finde en standardmodel, der passer, hvis det er det, du er ude efter?
Det enkleste er nok at tjekke, om den findes som reservedel til netop din lampe.

Lampesokkel?

useless useless sagde:
Det er nok svært at finde en standardmodel, der passer, hvis det er det, du leder efter?
Det nemmeste er nok at se, om det findes som reservedel til netop din lampe.
Nej, behøves ingen standard, skal bruges til et andet projekt. Men nysgerrig på hvad de hedder da jeg har brug for flere

Jeg bumpar op denne tråd. Jeg er på jagt efter fire stykker af disse. Har googlet mig blå på "u-beslag", "u-beslag" og "u-bøjle" uden at finde det rigtige. Har også besøgt byggemarkeder og forsøgt at komme på en engelsk oversættelse for at bestille fra udlandet men uden succes. Der må da være NOGLE, der sælger beslag til lamper?

Ser ud som om det kunne være et af IKEA:s lampestik. Jeg ville tjekke, om det findes som reservedel hos dem.

P
Er jo faktisk bare en bukket pladestrimmel, ikke alt for kompliceret fremstilling for en normalbegavet person:)

• Synes
optimum og 1 anden
  • Laddar…
Victor1980 Victor1980 sagde:
Jeg bumpe op denne tråd. Jeg er på jagt efter fire stykker af disse. Har googlet mig blå på "u-beslag", "u-beslag" og "u-bøjle" uden at finde det rigtige. Har også besøgt byggemarkeder og forsøgt at finde en engelsk oversættelse for at bestille fra udlandet, men uden held. Der må da være NOGEN, der sælger beslag til lamper?
Har du en vinkelsliber og en skruestik, kan du nemt lave dem selv...

• Synes
Nicke-85
  • Laddar…
P
Eller lille møtrik + superlim:)

• Synes
Jacoblj
  • Laddar…
richardtenggren
Eller gängpressende skrue :)

• Synes
Dan_Johansson
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.