Skal lave et gammelt badeværelse om til "man cave".. Jeg har fjernet fliser og fliseklæb så godt som muligt, men har ikke fræset væggene og vil helst undgå det.
Som det ses er vandet lukket og afløbet proppet ifølge "tips". Har skummet huller som "bygherren" havde taget ud til vandrør (han kunne godt lide at lægge rør i vægge og gulv har vi indset..)
Vil gerne ordne væggen, så den bliver som den øvre eksisterende, det drejer sig om ca. 2-4 mm.
Der skal altså ikke trækkes nyt vand, og alle rør vil jeg lade være så urørte som muligt..
Hvilke muligheder har jeg for at løse dette?
Renoveringsgips?
Spartle bredt?
Sætte lægter op på alle vægge og sætte gips på dem?
Anden måde?
Hvor meget forarbejde skal jeg lægge ned, før jeg begynder med det? Er det kun fræs der gælder? Det er relativt plant lige nu.
Har sikkert glemt en masse nødvendige svar på kommende spørgsmål, men så må vi tage det der
Som det ses er vandet lukket og afløbet proppet ifølge "tips". Har skummet huller som "bygherren" havde taget ud til vandrør (han kunne godt lide at lægge rør i vægge og gulv har vi indset..)
Vil gerne ordne væggen, så den bliver som den øvre eksisterende, det drejer sig om ca. 2-4 mm.
Der skal altså ikke trækkes nyt vand, og alle rør vil jeg lade være så urørte som muligt..
Hvilke muligheder har jeg for at løse dette?
Renoveringsgips?
Spartle bredt?
Sætte lægter op på alle vægge og sætte gips på dem?
Anden måde?
Hvor meget forarbejde skal jeg lægge ned, før jeg begynder med det? Er det kun fræs der gælder? Det er relativt plant lige nu.
Har sikkert glemt en masse nødvendige svar på kommende spørgsmål, men så må vi tage det der
Det ser tørt og fint ud, godt! Jeg ville have taget den skarpe kant lidt ned og derefter gået på med almindeligt puds B.
Klik her for at svare