Hvis ikke andet, så sæt nogle stykker op selv med afstanden og test, om du synes det er vaklende. Jeg overlever ivf!

Mikael_L
Som tilføjelse til alt det, jeg angav som fordele, skal jeg tilføje, at fordelene altså ikke er specielt kæmpestore, som jeg ser det. Men hvis der ikke er nogen eller minimale ulemper, så ser jeg ingen grund til ikke at få de (små) fordele, jeg kan få. Sparer jeg en eller nogle få % energi med væggene, så bliver det jo også til nogle kroner om året.

Men det er derfor, jeg skriver her; jeg håber, nogen vil se hullet i min skalle, hvorfor det er så kæmpedumt dette. Propeller-reglar och svajiga vægge er sådan noget, der skal overvejes og tænkes videre over.

Mikael_L
Plåtregel kan jo være svaret, men hvad koster sådanne egentlig?
På Beijers hjemmeside finder jeg 22:-/meter.
Men jeg undrer mig over, hvad jeg egentlig kan komme til at betale for dem? Er der nogen, der ved nogenlunde, hvad prisen mod større kunder er? Jeg har rabatter, der placerer mig et sted mellem byggmaxpriser og tømrerfirmaernes.

Mikael_L sagde:
Men jeg må da spørge, tænker I jer en 45x95 liggende eller stående?
Stående tænkte jeg, som det højre billede.

Er den grove regel på ydersiden hammarbandet til for at bære op et eventuelt gulvbjælkelag? I så fald ser jeg ingen problemer med din løsning!

Rent spontant ser jeg en større fortjeneste i at bruge 36x195 med fasede kanter da den faktiske anlægsflade/kuldebro mod horisontale bliver ca 30x45mm punktformet kuldebro.
Helt anden pris på disse med i min indkøbsliste ihvertfald, forrige liste står de i 17.20kr meteren :D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.