Vi har et sted på Öland, bygget måske i 40'erne. Liggende tømmer, med eternitbeklædning. I 70'erne blev der tilføjet ekstra isolering og en yderpanel. Ingen fugtspærre. Indvendigt er der aviser og pap på indervægge. Vi har en svag muggen lugt i sommerhuset, ikke noget man dør af, men vi vil gerne af med den. Vi har affugter i kælderen, som i øvrigt føles OK. Alle linoleumgulve er fjernet, kun et enkelt trægulv tilbage. Er der nogen, der har erfaring med dette? Hvor går den udvandrende fugt hen, sætter den sig bag eternitten? Usikker på, om det er ventileret der, sandsynligvis ikke. Er der nogen, der har lignende situation?