Du må ikke bore for dybt!
Skruens nederste del skal ramme bunden af hullet.
For at få skruen til at fæstne i hullet, skal du slå HÅRDT på den, så den ekspanderer og sidder fast.
Det var åbenbart helt forkert!
Tænkte på et helt andet system.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.