17,732 læst ·
16 svar
18k læst
16 svar
Egnet net til lille børneloft
Et specialsyet lastnet med korrekt fastgørelse burde virke. Det burde være muligt at få producenter af sportsnet til at rette det til. Regn dog med, at det også skal være sikkert for voksne.
Ok, ikke så fast, det bør være en slags tekstil, så det er nogenlunde blødt at kravle/sidde på.L Liteavvarje sagde:
Lastnet lyder godt, har dog ikke fundet noget godt online, nogen idé om hvem der sælger?snuttjulle sagde:
Jeg fandt http://usacord.ch/2984/produkte-3/netze (nettene på rulle) hos Hornbach, men de virker lidt spinkle. Sendte en mail til dem og spurgte.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 indlæg
Cool idé!
Gjorde en billedsøgning på sikkerhedsnet og stødte over denne side, Scancord, de burde nok have noget, der passer. Jeg tænkte på sådan nogle, der findes bagved hockeymål eller på driving ranger, men det ser ud til, at der findes en overflod af forskellige typer. Så ikke noget om bæreevne/kvm, men nogle 100 kg vil man nok gerne have.
Gjorde en billedsøgning på sikkerhedsnet og stødte over denne side, Scancord, de burde nok have noget, der passer. Jeg tænkte på sådan nogle, der findes bagved hockeymål eller på driving ranger, men det ser ud til, at der findes en overflod af forskellige typer. Så ikke noget om bæreevne/kvm, men nogle 100 kg vil man nok gerne have.
Jeg har desværre ingen anelse om, hvor de findes, "nettene" til lege-/klatrestativer, både i kæder med plast udenpå og de net, der er fremstillet i alt fra grov hamp til poly....nogen plast, reb, de klarer flere hundrede kilo, flere ton ved netkonstruktion.
Jeg har en svag erindring om, at en dansk virksomhed fremstiller "klatrenet"
måske ingen hjælp....
Tænk på, at det skal klare diverse voldsomme lege og slid....
Mvh P-A
Jeg har en svag erindring om, at en dansk virksomhed fremstiller "klatrenet"
måske ingen hjælp....
Tænk på, at det skal klare diverse voldsomme lege og slid....
Mvh P-A
Måske jeg skal præcisere mig, jeg ved hvem der sælger, vil bare ikke anbefale noget af den grund at jeg ikke har nogen anelse om hvordan deres produkter er.
Jeg er selv klatrer, jeg havde knyttet et eget net, hvis det havde været til mig...
Mvh P-A
Jeg er selv klatrer, jeg havde knyttet et eget net, hvis det havde været til mig...
Mvh P-A
Knytte eget er et spændende alternativ. Nogle tips til info omkring materiale og fremgangsmåde?P Pagno sagde:
Skal du knytte selv så tag valgfri bådtov, typ ankerline eller faldline. 8mm line har en brudstyrke på ca 1500kg afhængigt af mærke og 10m line har brudstyrke på ca 2000kg afhængigt af mærke. Det tricky i det hele bliver vel egentlig fastgørelsen af dette, så fastgørelsen virkelig holder. Men det burde kunne løses med en wire som fastgøres i kroge eller lignende. eller en solid bjælke med masser af huller i som skrues på plads måske.