J jamaica sagde:
Er dette for høj plade? Man kan næsten ikke se karmen i underkanten. Ville være rart med en tyk, men vil jo ikke have det skal blive helt forkert
Er det dit vindue? eller et eksempel? Vinduet på billedet synes jo at være fast, ikke åbentbart?
Uanset så ser det ikke helt godt ud med så tyk en bordplade der, som du siger... Dækker for meget af vindueskarmen, kan jeg synes.

• Synes
jamaica og 1 anden
  • Laddar…
Ønsker du, at den skal se tyk ud, men ikke dække så meget af karmen, kan du tage en tyndere skive og lime en tykkere "næse" på den.
Diagram af træpladedesign, der viser en tynd skive med en tykkere "næse" limet på, som beskrevet i indlægget om karmdækning.

• Synes
MONTREAL og 3 andre
  • Laddar…
Dan1891 Dan1891 sagde:
Er det dit vindue? eller et eksempel? Vinduet på billedet synes jo at være fast, ikke åbningsbart?
Uanset så, så ser det ikke helt godt ud med så tyk bordplade der som du siger...Dækker for meget af vindueskarmen kan jeg synes.
Tak
Så er jeg ikke forkert ude

Centano Centano sagde:
Vil du have, at den skal se tyk ud, men ikke dække så meget af karmen, kan du tage en tyndere skive og lime en tykkere "næse" på den.
[billede]
Det er et godt tip. Jeg prøver det i morgen

Her har jeg gjort noget lignende lagt en tynd mdf helt ind mod karmen og limet en tykkere under som kun går mod væggen på den måde fik jeg en tre cm tyk vindueshylde

• Billede af hjemmelavet vindueskarm i MDF, malet hvidt, med en plante på. Den er monteret over en radiator i et rum med fliser.
  • Synes
BSOD og 1 anden
  • Laddar…
Bo arnold Bo arnold sagde:
Her har jeg gjort noget lignende lagt en tynd mdf helt ind mod karmen og limet en tykkere under, som kun går mod væggen, på den måde fik jeg en tre cm tyk vindueshylde.
Bliver flot, perfekte proportioner, man narres virkelig til at tro, at brættet er tykkere end det er.

Blev sådan her
Rett tilfreds. Brugte kun materialer & imprægnering, jeg havde hjemme.
Tak for tipsene. Var ret besværligt at save den side ud, der er tyndere.
Kørte stiksav & Fein

• Rum med lyse trægulve og stort vindue med udsigt til en lyserød bygning udenfor. Der er en radiator under vinduet.
  • Vinduesudsigt over have med lyserødt skur og palle i forgrunden. Indendørs ses mørk vindueskarm over en hvid radiator.
  • En radiator placeret under en vindueskarm med udsigt til en have og andre huse.
  • Udsigt fra vindue med en lyserød havebygning, et hvidt dækken over materialer, og en stige. Indendørs ses en radiator og trægulv.
  • Synes
Bo arnold
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.