Hej Jeg skal efterisolere min ydervæg udefra og har nu taget den gamle facade ned helt ned til tømmerstammen og skal bygge op igen for at afslutte med liggende panel.
Mit spørgsmål er som følger.
Vedhæftet har jeg tegnet to alternativer for hvordan man kan gøre det.
2: Isolering mellem reglen
3: Vindbeskyttelse ovenpå isoleringen
4: Sømlekt 28x45 monteret stående lige ovenpå 45x45 regler
5: Liggende panel udenpå sømlekt
2: Isolering mellem reglen
3: Vindbeskyttelse
4: Sømlekt 34x70 monteret stående lige over liggende 45x45 regler.
5: Liggende panel udenpå sømlekt
Nogen der kan give tips til, hvordan jeg skal gøre det?
På forhånd tak. Mvh Espen
Mit spørgsmål er som følger.
Vedhæftet har jeg tegnet to alternativer for hvordan man kan gøre det.
- Alternativ 1:
2: Isolering mellem reglen
3: Vindbeskyttelse ovenpå isoleringen
4: Sømlekt 28x45 monteret stående lige ovenpå 45x45 regler
5: Liggende panel udenpå sømlekt
- Alternativ 2:
2: Isolering mellem reglen
3: Vindbeskyttelse
4: Sømlekt 34x70 monteret stående lige over liggende 45x45 regler.
5: Liggende panel udenpå sømlekt
Nogen der kan give tips til, hvordan jeg skal gøre det?
På forhånd tak. Mvh Espen
Senest redigeret:
Klik her for at svare
