Kan nogen tipse om hvor jeg kan få fat i dykker 25 mm (1,2/1,4?) til udendørs brug. Skal hvad jeg forstår være varmgalvaniserede. Har søgt men lykkes kun at finde elgalvaniserede. Skal sætte et lille antal lister op rundt om nogle vinduer, så det er i første omgang dykker til at slå i med hammer, der er interessant. Føles lidt overkill at investere i sømpistol til dette begrænsede behov, medmindre det er den eneste mulige løsning.

Mats-S Mats-S sagde:
[link]
Tak for svar, men når jeg kigger ser det kun ud til at være typen FZB der tilbydes.

Hvad skal du have for lister, hvor du kun behøver 25mm lange dyckert?

F Fuga sagde:
Tak for svaret, men når jeg kigger, ser det kun ud til at være typisk FZB, der tilbydes.
det var nok ca. 10-15 år siden, at nogle fabrikanter stoppede med VFZ dykkere under 50 mm på grund af problemer med VFZ af dem under 50 mm, at de klistrede sig for meget sammen.

• Synes
PA bygg&snickeri
  • Laddar…
V ViktorHg sagde:
Hvad skal du have for lister, hvor du kun har brug for 25mm lange dyckert?
Det er vinduer i kældergrunden, og listerne skal dække et mellemrum mellem karm og grundmur. Listerne er 15mm tykke.

T tergo sagde:
det var nok ca 10-15 år som nogle producenter stoppede med VFZ dyckert under 50 mm på grund af problemer med VFZ af de under 50mm, at de klæbede sig for meget sammen
Ok. Det forklarer sagen.

F Fuga sagde:
Listerne er 15mm tykke.
så skal du have mindst 40mm søm

• Synes
ViktorHg
  • Laddar…
T tergo sagde:
så skal du have mindst 40mm søm
Ok. Tak for info. Så ser udvalget jo bedre ud.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.