2,237 læst ·
7 svar
2k læst
7 svar
Dykkert gik forkert, hvordan gør jeg gerigterne tætte og pæne?
Sat vindueslysning. Og når jeg næsten var færdig med foder så tog en dyckert en god sving og gik lige op gennem lysningen. Heldigvis havde jeg ikke hånden der...
Naturligvis i den nedre lysning. I badeværelse. Lille men alligevel øget risiko for vand.
- Jeg føler, det er vigtigt, at det er tæt på bedste vis (uden at rive alt ned).
! Har trukket dyckerten ud.
? Overvejer nu om jeg skal tage et lille bor og bore lidt for at fjerne krateret.
? Så fylde med trælim?
? Eller er spartelmasse tættere?
Naturligvis i den nedre lysning. I badeværelse. Lille men alligevel øget risiko for vand.
- Jeg føler, det er vigtigt, at det er tæt på bedste vis (uden at rive alt ned).
! Har trukket dyckerten ud.
? Overvejer nu om jeg skal tage et lille bor og bore lidt for at fjerne krateret.
? Så fylde med trælim?
? Eller er spartelmasse tættere?
Medlem
· Västra Götaland
· 332 indlæg
Sømmet skiftede retning og gik skævt ud gennem rammerne og lavede et større udgangshul. Det vil nu TS gøre pænt.
tag til firmaet, hvor du købte foder og smyg fra. Hvis det er en velassorteret firma, kan de have maling i små bøtter, ligesom tippex med en lille pensel i (50 kr maks). Skriv gerne, hvad det var for et fabrikat på foder og smyg. Har vi det samme, så kan du få farvekoden af mig, ellers har måske nogen anden farvekoden til lige dit foder.
snedker spartel på fingeren
dup i hullet
lad tørre et par minutter
tør af med fugtig klud (vær let på hånden, så du ikke får spartlet med ud af hullet)
tør overskydende spartel væk rundt om hullet, det gulner. tjek fra lidt forskellige vinkler, så du bedre kan se om du har overset noget.
dup lidt maling på,
lad tørre
har fungeret for mig, er man omhyggelig, bliver det godt.
snedker spartel på fingeren
dup i hullet
lad tørre et par minutter
tør af med fugtig klud (vær let på hånden, så du ikke får spartlet med ud af hullet)
tør overskydende spartel væk rundt om hullet, det gulner. tjek fra lidt forskellige vinkler, så du bedre kan se om du har overset noget.
dup lidt maling på,
lad tørre
har fungeret for mig, er man omhyggelig, bliver det godt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Men ikke skyller du vel vand i vinduessmygen?Yrrol sagde:
Sæt et stykke tape over hullet og stil en blomsterkrukke der, så er det fint.
F.eks en sådan her

Eller, som de andre siger, spartle og male over.
Klik her for at svare