Hej!

Jeg tænkte på at høre, om nogen har bygget en villa med materialet i overskriften, og om I er tilfredse? Er der nogen, der har hørt om andres erfaringer? Noget at anbefale?

Er der nogen, der kender et firma i Västmanland, der bruger maxits DSM Byggblock?

Taknemmelig for alle svar.

/Andreas
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.