Hej!
Jeg tænkte på at høre, om nogen har bygget en villa med materialet i overskriften, og om I er tilfredse? Er der nogen, der har hørt om andres erfaringer? Noget at anbefale?
Er der nogen, der kender et firma i Västmanland, der bruger maxits DSM Byggblock?
Taknemmelig for alle svar.
/Andreas