Hej.

Nu brænder det på knuderne. Snart begynder eventyret.
Jeg er ved at kigge på drænrør, og som med alt andet er der en del at vælge imellem.
ESS-DRÄN, "almindelige" drænrør, "almindelig" drænslange m.m.

Et spørgsmål til jer, der har bygget fundamentet selv eller ved, hvad jeres grundbygger brugte:
Hvad har I valgt, hvorfor og erfaring??
Og hvor har I gjort jeres indkøb.

Tak på forhånd
Said
 
Hej,

den fyr der drænede for mig lagde "almindelige" drænrør. Han mente, at slange var for besværligt at arbejde med.

-- Arne
 
Slang er mega besværlig at få lige og holde på plads.

Almindelige drænrør er billigst på Bygg-max så vidt jeg ved.

ESS-DRÄN har jeg ikke prøvet men skal være meget god.

Har du gode jordforhold, brug almindelige rør. Er der dårligere forhold, vælg ESS-DRÄN.

​/Roger
 
Hej Said

Det er lettere at få til faldvinklen med rør end med slange.
 
Dræningsgrej kan man købe på Granngården,
Bønderne køber jo kilometervis af det, så de plejer at have rigtig gode priser.
 
Tak for tipsene.

Karl12:
Jeg fandt hjemmesiden, men kan man se, hvad de har for produkter??


Det bliver nok ESS-DRÄN.

Said
 
Said,

jeg har ingen anelse om deres web, jeg har en lige i nærheden, så jeg har ikke behøvet at kigge.
Ring og lyt! :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.