3,486 læst ·
21 svar
3k læst
21 svar
Dræning, hjælp!!
Ja, men så kræves Platon også på ydersiden af cellplasten. Så forsvinder hele pointen, og det er enklere og sandsynligvis billigere at sætte Pordrän eller lignende plade, der er lavet til formålet.H henryry sagde:
Det kan så være, men den suger ligeledes ikke vand som en Vettexklud.GoC sagde:
Selv har jeg beskyttet min nybyggede kældervæg, som kan sammenlignes med en målgang efter et styrtløb. 50m. Stejl bakke kolliderer med min kældervæg. Modstanden består af lecablokke, almindelig flamingo og yderst Platonmåtte. Indtil videre er kælderen knastør.
Staffan
Selvfølgelig fungerer det, når du har platonmåtten yderst. På samme måde som man har hjelmen på hovedet for at beskytte den bløde halvsenile masse indenfor kraniet. Din flamingo vil fortsætte med at være tør og beskyttet mod ydre påvirkning. Pordrän og lignende er alt i et og bliver sandsynligvis billigere, hvis man er helt upraktisk og har brug for at købe tjenesten. Færre trin at fastsætte en pordränplade, rulle noget fiberdug ud og fylde op mod. Flamingo, lime fast, fastgøre den uregerlige platonmåtte og derefter genfylde. Tid er pengeStaffan2000 sagde:
Det må så være, men den suger ligeså lidt vand som en Vettexklud.
Selv har jeg beskyttet min nybyggede kældervæg, der kan sammenlignes med en målgang efter et styrtløb. 50m. Stejl bakke kolliderer med min kældervæg. Modstanden består af lecablokke, almindelig flamingo og yderst Platonmåtte. Indtil videre er kælderen knastør.
Staffan
Klik her for at svare