Nogen som ved, hvad det skyldes?

Er spekulant på et Modulhus (ikke Modulent!) bygget i 1998, og samtlige dørkarme inde i huset gaber i hjørnerne. Det ser ud som om træet er krympet. Hvad skyldes dette?

Samme ting med loftlisterne - der er gab mellem loftlisterne og det indvendige loft i de fleste rum. Hvorfor bliver det sådan?

Taknemmelig for svar!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.