Nogen som ved, hvad det skyldes?
Er spekulant på et Modulhus (ikke Modulent!) bygget i 1998, og samtlige dørkarme inde i huset gaber i hjørnerne. Det ser ud som om træet er krympet. Hvad skyldes dette?
Samme ting med loftlisterne - der er gab mellem loftlisterne og det indvendige loft i de fleste rum. Hvorfor bliver det sådan?
Taknemmelig for svar!