Staffans2000
Du saver til en afstand af for eksempel en regel.

Staffan

Hvis det er muligt, ville jeg nok flytte dørkarmene ud, så hængsel-siden flugter med væggen.

• Synes
Stefan N
  • Laddar…
Ja, sådan sætter man ikke en karm, medmindre der er en meget speciel grund til det.

Jeg gjorde så, at jeg måtte sætte dørkarme som dækning for træet under. Orkede ikke at blive ved med at flytte karmen frem og tilbage. Måske er det ikke det pæneste, men bedre alligevel lr?

• Dørkarme med dørfoder som dækker træstrukturer, et spejl lænet op ad væggen.
Ja døren sidder i den forkerte ende af dørhullet....

Så er der en "smyg", du har brug for, findes færdigmalet til køb, alternativt bruger man en liste (typ 21x33 i dit tilfælde). Ofte skal de saves på længden for at passe, man kan så også kompensere for, hvis det er skævt (karmen skal altid sidde i lod, væggen kan hælde)

• Synes
Johan41
  • Laddar…
Staffans2000
Stefan N Stefan N sagde:
Ja, så der sætter man ikke en karm, medmindre der er en meget speciel grund.
Det har I naturligvis ret i. Så kommer passtykket på den anden side i stedet.

Staffan

Bedste svar

J Johan41 sagde:
Jeg gjorde det sådan, at jeg måtte sætte dørforing som dække for træet under. Orkede ikke at blive ved med at flytte karmen frem og tilbage. Det er måske ikke det pæneste, men bedre alligevel eller?
Jo det fungerer jo, men det gør lidt ondt i øjnene for os, der ved, hvordan det burde være gjort :D

• Synes
  • Haha
Johan41 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.