Hej, er ny her. Vi har lige bygget et plank mod naboen (sammen med denne). Vores side består af stående plank med overligger. Har desværre ingen billede at uploade lige nu. Vi bor centralt i Malmö og vil kunne lukke af for os selv. Vi vil derfor bygge en dør i forbindelse med planket. Jeg forsøger at kigge rundt i vores område, hvordan planker ser ud og hvordan man har løst det med døre. Googler også en del. Men, vi er lidt uenige derhjemme hvad angår om døren skal kunne låses eller ej. Min opfattelse af døren er en grov dør à la "ladeport" som passer til plankenes udseende. Der er vi enige. Men, det kolliderer med at døren skal være let at låse. Vi vil ikke skulle løbe ud til planket for at lukke gæster ind... samtidig vil vi kunne have det låst. Dør med kodelås blev nævnt. Jeg ser så en udfordring med at den skal fremstå som "grov" da en sådan løsning vel kræver et "almindeligt" håndtag som har brug for en tæt tilslutning til planket? Har nogen af jer en fornuftig løsning på dette? Findes der forresten kodelås, som kan modstå vejrets påvirkninger?

/Lasse

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.