Er i gang med at renovere køkkenet, og skal lægge dobbeltgips ovenpå gulvslangerne ifølge LK's anbefalinger og undrer om hvilken tandstørrelse man skal bruge til fiksativet mellem gipslagene? Vil bruge Ardex S48.
/H
/H
Klent med svar her, så man måtte søge andetsteds....Tilsyneladende skal man have typ 8-10 kamstørrelse
Klik her for at svare