Er i gang med at renovere køkkenet, og skal lægge dobbeltgips ovenpå gulvslangerne ifølge LK's anbefalinger og undrer om hvilken tandstørrelse man skal bruge til fiksativet mellem gipslagene? Vil bruge Ardex S48.

/H
 
Klent med svar her, så man måtte søge andetsteds....Tilsyneladende skal man have typ 8-10 kamstørrelse
 
Utålmodig?
 
Er ret sikker på, at jeg kørte med 5mm kam. Det ser ud til at fungere endnu efter 10 år.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.