Kan nogen her tippe en nybegynder om, hvilken dimension på træet man skal have til rammen, som man derefter skruer terrassebrædderne i?

Bygger en terrasse på ca. 45 kvm. Rammen vil ligge på fliser på grus (tror vi).

Mvh Kicki
 
Byggede med 170 bærende bjælker cc 2000mm og 145 reglar cc 600mm dette til 28mm tyk trall, skal du have 22mm trall, anbefaler jeg cc 400-450mm på reglarne
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.