Læste et eller andet sted, at man ikke skal have to diffusonsspærrer i en væg! Fx badeværelse hvor man jo laver en spærring før man sætter fliser. Har man så sat plast i væggen også bliver det jo dobbelt, hvordan har I gjort?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Bare en spærring, ellers risikerer du at lukke organisk material inde i et damptæt miljø.
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
Det afhænger naturligvis af, hvordan badeværelsesvæggen ser ud. Men hvis du skal sætte fliser, skal du have en fugtspærring bagved for ikke at beskadige væggen. Så kan du ikke have plastik længere inde.
Klik her for at svare
